INGINKAN MAKLUMAT LANJUT KLIK DISINI

IKLAN

_________________________________________________________________________
TINGKATKAN KELAKIAN ANDA DENGAN MINYAK LINTAH JAGUH KANDA


Ahad, 17 Februari 2008

Pengunjung Ke Kolam Lintah

Salam pertemuan. Kolam ternakan lintah aku sentiasa dikunjungi oleh pelawat. Boleh dikatakan setiap hari ada sahaja pelawat yang berkunjung. Ada yang sekadar ingin melihat lintah di darat. Ya la sebelum ini kalau nak lihat kena meredah sawah atau paya. Namun kebanyakkannya ramai yang ingin belajar dan mengetahui lebih lanjut bidang ternakan lintah ini. Aku pula tidak pernah jemu untuk bercerita dan memberikan 'site consultation' percuma kepada mereka. Alah apalah sangat kalau depa sekadar nak belajar. Ilmu yang ada kalau disebarkan bukannya nak luak.

Petang kelmarin kolam aku dikunjungi oleh Saudara Shahariman dari Permatang Bendahari, Kepala Batas dan Saudara Umar (member Pelintah) bersama tunang dari Pulau Pinang. Depa ni dah menternak lintah. Lawatan mereka demi mengeratkan lagi jalinan persahabatan dan berkongsi maklumat berkenaan industri lintah. Banyak juga perkara yg dibincangkan pada petang itu. Saudara Shahariman pulang dengan bekalan induk 200 ekor dan makanan lintah 10 kilo. Maaf gambar pertemuaan tak dapat nak upload. Ada masalah teknikal sikit.

Itu sahaja yang dapat diupdate pada pagi ini. Kena mintak diri dulu. Ada pelawat nak datang. Saudara Mohsin and the cosmopoint gang akan datang pagi ni. Kena la siapkan apa yg patut. Jumpa lagi..

Tiada ulasan:

Kirimkan Maklumbalas Dan Komen Anda

Name:
Email Address:

This HTML form was created by Freedback.
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.