INGINKAN MAKLUMAT LANJUT KLIK DISINI

IKLAN

_________________________________________________________________________
TINGKATKAN KELAKIAN ANDA DENGAN MINYAK LINTAH JAGUH KANDA


Rabu, 20 Februari 2008

Kami Balik Kampung

Salam sejahtera buat para pengunjung dan sahabat niaga Warisan AR. Aku akan pulang ke kampung isteri di Pahang mulai hari Khamis 21/02/2008 sehingga ke Sabtu 23/02/2008. Aku akan kembali berada di Kedah pada hari Ahad 24/02/2008. Kepada yang ingin berkunjung ke kolam ternakan lintah aku, bolehlah datang pada sebelah petang hari Ahad. Aku memohon maaf kepada sahabat niaga yang ingin mendapatkan bekalan induk dan makanan lintah. Ada hal penting yang terpaksa kami uruskan di Pahang. Insyaallah urusniaga akan kembali seperti biasa mulai hari Ahad nanti.

Kepada Tn Hj Ab. Rashid dari Muar, kami akan bertemu Tn Hj. pada hari Khamis 21/02 nanti di Plaza Tol Rawang. Kepada sahabat niaga di Selangor dan kawasan yg sewaktu dgnnya bolehlah berjumpa kami di Plaza Tol Rawang jika ingin mendapatkan sample makanan lintah dengan tawaran harga RM2.00 sahaja. Terhad kepada 10 orang yang bertuah sahaja. Saya akan berada di situ pada jam 1.30 petang. Jumpa lagi pada hari Ahad nanti.

Tiada ulasan:

Kirimkan Maklumbalas Dan Komen Anda

Name:
Email Address:

This HTML form was created by Freedback.
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.