INGINKAN MAKLUMAT LANJUT KLIK DISINI

IKLAN

_________________________________________________________________________
TINGKATKAN KELAKIAN ANDA DENGAN MINYAK LINTAH JAGUH KANDA


Khamis, 27 Mac 2008

Mengejar Kejayaan dan IMPIAN

Berjumpa kembali. Pada kali ini aku ingin mengajak anda untuk merenung dan memikirkan tentang orang-orang yang berjaya, cara kerja mereka, mindset, disiplin, kehidupan peribadi dan bagaimana mereka berjaya dalam bidang masing-masing. Mengapa aku mengajak anda semua untuk melakukan ini? Aku kerap kali dihujani dengan persoalan dari pengunjung kolam ternakan lintah. "Bolehkah perternakan lintah ini berjaya dan menghasilkan pendapatan yang lumayan?" soal mereka. Soalan ini begitu sukar sekali untuk aku jawab sebenarnya.

Baiklah mari kita lihat preview dari blog motivasi KEJAYAAN.NET Artikel terbarunya menceritakan tentang rahsia kejayaan Warren Buffet. Siapa Warren Buffet? Beliau mendahului Bill Gates dan kini menjadi orang yang terkaya di dunia. Jika Bill Gates dalam bidang perisian komputer, Warren Buffet pula dalam bidang pelaburan.

Untuk mencipta kejayaan, kita yang mesti memetakan minda kita kearah mana yang perlu kita tuju. Tetapkan matlamat yang ingin dicapai. Gerakkan langkah pertama dengan semangat dan azam yang tinggi. Usahakan dengan kesungguhan untuk berjaya dan ketepikan unsur-unsur negatif yang sentiasa ingin mencelah dalam minda. Insyaallah usaha kita pasti akan berjaya.

Tiada ulasan:

Kirimkan Maklumbalas Dan Komen Anda

Name:
Email Address:

This HTML form was created by Freedback.
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.