INGINKAN MAKLUMAT LANJUT KLIK DISINI

IKLAN

_________________________________________________________________________
TINGKATKAN KELAKIAN ANDA DENGAN MINYAK LINTAH JAGUH KANDA


Rabu, 8 Oktober 2008

Masih Lagi Terasa Kemeriahan

Salam Aidilfitri buat semua. Kemeriahan hari raya masih lagi terasa. Kunjungan sempena bulan yang mulia dan penuh barakah ini masih berjalan. Pengunjung yang datang ke kolam latihan@R&D kami tidak putus-putus. Rupanya masih ramai lagi yang berminat dan ingin mendalami ilmu berkenaan ternakan lintah.

Sejak aku pulang dari Jengka 16, setiap hari aku menerima tetamu yang ingin belajar dan ada juga yang ingin menjalinkan kerjasama dalam usaha mengembangkan lagi industri ini. CIKOPET juga mendapat sambutan yang begitu hebat sekali. Mungkin disebabkan keberkesanannya yang telah terbukti memberikan impak yang begitu positif sekali terhadap lintah.

Kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjalankan usaha ini, silalah ke lokasi kolam latihan aku di Kuala Ketil, Kedah pada setiap hari Ahad bermula jam 9.30 pagi. Taklimat secara "site consultation" akan diberikan secara PERCUMA. Cuma aku harap sesiapa yang datang sila bawa makanan&minuman sendiri..... he..he..he.. "tak kan nak free semua bro...."

Hanya JAUHARI yang mengenal MANIKAM. Jumpa lagi.


Makluman kepada penduduk JENGKA & kawasan yang sewaktu dengannya, sila hubungi saudara JIMY di talian 017-9034217 jika anda berminat untuk menjalankan usaha ternakan lintah.

Tiada ulasan:

Kirimkan Maklumbalas Dan Komen Anda

Name:
Email Address:

This HTML form was created by Freedback.
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.