INGINKAN MAKLUMAT LANJUT KLIK DISINI

IKLAN

_________________________________________________________________________
TINGKATKAN KELAKIAN ANDA DENGAN MINYAK LINTAH JAGUH KANDA


Selasa, 16 September 2008

Lintah Dan Hari Lebaran.

Salam buat semua pengunjung dan selamat berpuasa buat yang beragama Islam. Sedar atau tidak Hari Raya cuma tinggal 2 minggu saja lagi. Bagi yang menggunakan pengangkutan awam untuk balik beraya di kampung tentu dah gelabah kalau belum dapat tiket lagi. * lintah tak kisah pun....

Kalau sebelum ni anda tak berjaya dapatkan tiket, mungkin kerana dah dikebas dulu oleh ulat tiket cubalah check tengok mana tau syarikat pengangkutan ada sediakan tiket tambahan. Tak perlu bersusah payah dan berebut-rebut kerana ada sebahagian tiket yang boleh dibeli secara online.

Kini bukan tiket kapalterbang saja boleh dibeli secara online, bas dan keretapi pun boleh.
Berikut adalah beberapa syarikat yang menyediakan perkhidmatan tersebut:

Nampaknya kita dah maju setapak lagi dalam melakukan aktiviti pembelian secara online. Masyarakat kita semakin membiasakan diri dan ini adalah perkembangan yang baik bagi usahawan-usahawan internet tempatan.

Baiklah, kita tinggalkan dulu cerita tiket bas. Pastikan bila nak balik kampung tu, 'kebajikan' lintah peliharaan anda tidak diabaikan. Keselamatan lintah peliharaan anda amatlah penting. Minta tolong orang yang boleh dipercayai utk mengawasi kolam ternakan anda. Sudah banyak kejadian kolam lintah dicerobohi sejak kebelakangan ini. Ramai rakan-rakan kita telah mengalami kerugian yang agak besar. Oleh itu disamping kita gembira bersama handai taulan, jangan pula kita ditimpa musibah. Jumpa lagi.

Tiada ulasan:

Kirimkan Maklumbalas Dan Komen Anda

Name:
Email Address:

This HTML form was created by Freedback.
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.