INGINKAN MAKLUMAT LANJUT KLIK DISINI

IKLAN

_________________________________________________________________________
TINGKATKAN KELAKIAN ANDA DENGAN MINYAK LINTAH JAGUH KANDA


Selasa, 18 Disember 2007

Langkah Pertama

Terlebih dahulu aku minta maaf kerana lambat update seperti yang dijanjikan. Ruang masa begitu padat dan tidak memberikan laluan untuk aku melakarkan coretan di sini. Alhamdulillah, hari ini aku diberikan ruang untuk seketika.

Terlalu banyak rintangan dan bukan sedikit cabaran serta dugaan yang sering mengekori perjalanan kehidupanku. Hampir 42 tahun aku melihat cahaya di muka bumi yang bertuah ini. Ruang waktu ini juga telah banyak mendewasakan aku dalam mengenal erti kehidupan. Tanpa aku sedar rupanya masih banyak lagi yang perlu aku tempuhi dalam mengejar kejayaan di dunia maupun untuk akhirat.

Kita insan kerdil yang hanya mampu merancang perjalanan kehidupan. Selagi kita hidup perjalanan ini perlu diteruskan. Walau apa dugaan dan rintangan yang mendatang harus kita tempuhi dengan penuh kesabaran. Namun sampai bila????????


bersambung.......

Tiada ulasan:

Kirimkan Maklumbalas Dan Komen Anda

Name:
Email Address:

This HTML form was created by Freedback.
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.